Bie en Ariane in Kameroen!

Limbé

Pff warmwarm!

Douche doet goed maar het zwete start erna opnieuw dus veel zin heeft het ni. Morge zulle we dan maar een plonske gaan doen in de zee, met pekzwart zand!

Vandaag zijn we afgereisd naar de kust daar logeren we nu in het dorpje Limbé. Juist vlak aan de zee lekker gegeten (bakbananen en kip) denken weJ

Zoals iedereen weet ben ik gesteld op goed eten en vooral veel, dat is wel effe afkicke maar ik overleef het wel.

Tijdens onze rit naar Limbé hebben we onze ogen de kost gegeven, die afrikanen leven echt naast de straat, kraampjes, houtbewerkers (zelfs doodkisten), alles is te vinden aan de kant van de straat! En natuurlijk hebben wij als blanke meisjes zeker beziens.

Wanneer we in een taxi zitten komen andere chauffeurs bij de onze onderhandelen om ons over te nemen en zelf zitten we erbij als een kudde beesten die niks te zeggen hebben. Het is hier constant onderhandelen en discussiëren over prijzen. We zijn nog heel afhankelijk dus laten ons waarschijnlijk nog te hard doen ma lere het wel: Afrika Style.

Nu blijven we nog een weekje samen met de Shisong girlzzz (Inne en Camille) en erna scheiden onze wegen en beginnen aan de stage. Nog eventjes genieten en alles op ons af laten komen.

Groetjes, Ariane en Bie (die geen inspiratie had J)

Riet

Hella,

Hopelijk alles oké daar?! Hier vreselijk koud...
Leuk om te zien dat jullie een blog hebben, en vooral handig! :-)
Doet dat nog goed daar en we zullen volgen!

Groetjes Riet & Ella Noor

Veerle

Haha jullie worden duidelijk onmiddelijk in de Afrikaanse stijl ondergedompeld! Geniet nog van jullie week en veel succes met het begin van jullie stage ;)

Groetjes vanuit het koude Brrrrrrrrrelgië.

Caroline

Hey,
leuk om te horen dat jullie goed aangekomen zijn en vooral heel tof (en grappig hihi) om jullie eerste kennismakings met Afrika te mogen/kunnen volgen!
Geniet nog met volle teugen, ik kijk al uit naar de volgende verhalen... zo reizen we allemaal een klein beetje mee hé!
Succes!
Vele groetjes, Caroline x

lutgart jos liesbeth kathleen

bie, zo te zien is alles goed ginder maak er een fantastisch verblijf van.

groeten van ons allen